Kawan is membe

Sunday 28 November 2010

A jumpe R jumpe A jumpe B

salam...
ekceli aku hudpate nie just nk gtau esk aku da start exam...1st paper bahasa arab(sbb tuh skunk muke aku de ckit cm mamat2 arab...haha)...risau le plak aku nk amek exam esk...cam da nk g perang aku rse...bce pon x abez lagik...cmne le nk jawab...toyol lak x bule bawak masok dewan...kang tkantoi lak meniru...SHIT...haha...spe2 yg rse dia bijak tuh...esk bule le dok sbelah aku...kte tiru meniru...pengawas bknnye tau pon...
aloh...aku lpe le nk bli pensil warna...nnt klau x bule jawap...bule le aku warna2 kertas jawapan tuh...br cantek...ble ustazah aku nengok...mst dia bg markah lbey...haha...hope ustazah x jimat le markah tuh...bg je sume dak kelas arab dapat A...nnt ustazah gak yang bangga...bule naek gaji...haha..
aku harap sume dak2 arab klaz aku dpt result OK...yg paling penting dak umah aku...yg laen tuh x penting sgt...k le..nk stat study dlu nie...chow

haha..muke baru bgn tdoq...smangat pegang buku..tp harem..x bce pon..


p/s: tq Syu Lola Qaseh...finally ko follow belog burukku..

1 comment:

♥SyuLoLa♥ said...

pasni saya akan jadi pengkomen tegar awak. weee~

camne ngan 1st paper td? okey x?