Kawan is membe

Wednesday 24 November 2010

Besh lagu-lagu nie

salam...
akceli xde mende penting pon aku nk gtau...just nk habaq aku de lagu2 besh yang bule kowang dengar sempena minggu exam nie...haha...mungkin da ramai yang pnah dengar lagu nie...klau yang x pnah dengar baek kowang dengar...klau x rugik kowang idop kat muka bumi nie..haha...serius aku x tpu...mmg besh sgt lagu2 nie...


p/s:ble tyme exam br nk dengar nasyid2 nie..klau x layan lagu2 setan je...yang mcm budak2 black montel dengar tuh...puja sne...puja cni...pe la nk jadik...haha..



Lagu nie mmg besh sgt klau dengar...skali dengar tros insaf...
Opick feat Amanda - Maha Melihat.mp3 (klik cni utk download)


Lagu nie pon besh gak...klau x cye cbe download then dengar...klau x besh gtau aku...haha
Eren - Takkan Pisah.mp3 (klik cni utk download)


Lagu nie sgt femes wt mse nie...spe yg xde lagik...bule le download skunk..
Dadali - Disaat Aku Mencintaimu.mp3 (klik cni utk download)


No comments: