Kawan is membe

Sunday 21 November 2010

-Exam x Abez Lagik-

Salam sume umat manusia...
aku da lme x hupdate blog nie...serius sem nie bz sgt2...sampai nk hupdate blog pon x sempat...hahaha...akceli aku yang malas nk menghupdate blog nie...nk hupdate mende pon xtau...minggu dpn aku da stat exam...tp satu haram pon x bce lagik...pe le yang aku nk jawab mse exam nanti...aku pon xtau...klau le exam bule bw toyol cam test kan senang...x bce pon bule je jwb(terkantoi sudah)...serius aku mmg meniru lam test...x sempat le nk bce2 nie...busan...hahaha...sbb tuh kat cni aku nak mintak maaf kepada lecturer2 aku...PROF, PUAN, DR, SIR n KWN2...aku mintak sowie erk sbb slame nie aku meniru...pengakuan brani mati nie..sy janji x wt lagik sem nie...sem dpn xtau cmne...meniru smule kot...pape pon slamat menghadapi peperiksaan kepada sume membe2 yang mengenali diri ini(cm ucapan rye lak)...haha...halalkan sume ilmu yang pnah kowang ajaq aku...tq sgt2...smoga berjaya dunia akhirat...kepada lecturer2 ku...jgn kedek sgt markah tuh...bukan bule simpan untuk lam bank pon...haha..k le...slamat ari rye gak(tetibe)...nk maen game dlu...chow...


p/s: kepada student spm...hope wt yang tbaek...noga sume berjaya...aku doakan kowang n kowang doakan aku...br adil...hahaha...




Inilah aku mse exam...haha...bfikir bagai nk rak...


Nie lak kembar aku yang study kat korea...mmg buruk prangai dia...so,jgn jd cm dia nie...jd cam aku...


to kwn2 seuniversiti...selamat luck...halalkan makan minum aku...aku byk nyusahkan kowang sume...maafkan aku...aku insan yang lemah n x bmaya...haha(tetibe je nk touching2)




No comments: