Kawan is membe

Thursday 11 August 2011

Aku tau la ko dot dot dot


Assalamualaikum...

wallaweyh...da 3 ari x update belog aku nie..sesungguhnya aku sangat la bz dengan jemputan-jemputan berbuka pose..da cam artis kan aku nie..jemputan bbuke sana sini..haha...ekcoli entry aku hari nie x panjang dan x pendek...just nk luahkan rasa x puas ati terhadap sesetengah blogger2 femes yang ske mengkondem blogger2 baru cam aku nie...yup, aku mmg blogger baru dan aku xtau selok belok bbelogging...tp blogger2 femes cam kowang2 tuh xyah le nk mengkondem pe yang owg laen tulis...bule x?
aku tau ko femes...follower ko tuh ramai...ribu-ribu...so, klau ko x ske pe yg owg laen tulis tuh..ko xyah le bce...ko pangkah je tros google chrome ko tuh...haish...
lagik satu, klau ko xske pe yg owang laen tulis...ko xyah le nk bkata-kata manis kat pesbuk...xbesh le camtuh bro...ekcoli aku pon xpernah bce belog ko...serius aku cakap...jgn nk habaq yang tulisan hang sowang ja besh..owg laen tulis x besh...hang tulis ja lawak..owang laen x  lawak cam yang hang tulis...ingat nie bro, sume owang x sama bro...da taste seniri2 punya...haiya!!...
klau x suka tuh xyah la baca erk...bulan2 pose nie x bek nk ngutuk2 owg...slagi hang x mintak maaf kat dia bro..hari-hari hang dapat dosa sbb dok kutuk dia...baek hang p mintak maaf kat dia...hahaha...tp klau hang kata kat aku xpa..aku x kesah...aku sentiasa maafkan hang bro...
ok la weyh...klau aku da buat salah ngan sapa-sapa...tlg la habaq mai...aku nk mintak maaf...xbesh la idop lam dunia nie nk berdendam-dendam...slamat bposa suma...


p/s: bile le nk dapat gaji nie..haish..lambat lagik ke..

2 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

rilek je bro..tulis apa yang kita rasa =)

Syafiqa said...

Salam ramadhan, ops sy bukan orang minyak. Btw, it's ok, semua mula dari bawah kan. Yang penting kita teruskan usaha, chaiyok2 :D