Kawan is membe

Saturday 22 January 2011

Mari nyanyi lagu sedih

salam...
ekcoli en3 kali nie aku de nak kongsi lirik 1 lagu yg besh..lagu baru yang aku gne kat belog buruk aku nie..jom nyanyi sme2..


Lirik ST 12 Cinta Tak Harus Memiliki lirik :

cinta indah
cinta juga bisa berubah menjadi sakit
begitu yang kurasakan kini
perih hatiku tinggalkan cinta

tak pernah terbayangkan
dan tak pernah terpikirkan
cintamu dan cintaku akan berpisah
namun harus kurelakan itu
untuk hidupmu agar lebih baik

reff :
maafkan aku
setulus hatimu
kepergian diriku itu bukan keingininku
terima saja dengan pilihan yang lain dari orang tuamu

jangan bersedih dengan keadaan ini
jika kamu menangis
aku juga ikut menangis
terima saja semua ini kulakukan untukmu

back to reff:

jangan bersedih dengan keadaan ini
jika kamu menangis
aku juga ikut menangis
terima saja semua ini kulakukan demi kebaikan mu


skunk nie aku tngah layan lagu cdey2...xtau le npe tetibe nk felin2..hahaha...ko mampo?jom download reramai...k le..aku mau chowh dlu...daaa..

ST12 - Cinta Tak Harus Memiliki.mp3

4 comments:

NSFM said...

ok. ekcoli. apesal xtulis ekbra. kekeke.

butangbutton said...

mne bule ekbra..ganaz sgt tuh..
klau ekcoli nie cam mnje2 ckit..

Noor Fatin said...

sedihh :(

Hanim Mahali said...

tacing tacing... =((