Kawan is membe

Tuesday 18 January 2011

Cari gaduh

salam sume...
da lme sgt da aku x hudpate belog nie...bkn malas ke hape ke...tp sjak 2 menjak nie...aku da jatuh cinta...hahaha...sbb tuh aku xmo hupdate belog...nnt klau aku hupdate belog, sume aku cite pasal cinta je..kowang lak nyampah dengar...skunk nie aku tngah bz ngan PSM...tau x PSM tuh mende?...PSM stang(ganu ckit) for Projek Sarjana Muda...serius dlu aku bule je gelak tngok senior2 wt psm nie...skunk br aku tau...susah dowh PSM nie...srabut pale hotak...klau le bule drop je subjek nie...dr tahun 1 lagi aku da drop...haha...serius mmg susah PSM...lagik 1, aku lupe le nk wish SELAMAT TAHUN BARU...owg laen sume da wish...aku je br nk wish...ok le tuh dr x wish langsung...haha...
nie de ckit lagu2 yang besh yang aku dengar wt mse skunk...bak kte mama aku...sharing is caring..

1. Taxi Band - Hujan Kemarin.mp3
2. ST12 - Terlalu.mp3
3. Greyson Chance - Waiting Outside The Line.mp3
4. David Archuleta - Something 'bout Love.mp3

ok2...nie le lagu yang aku dengar skunk...sume lagu lme2...tp besh...ok le..aku nk out da nie..pape pon tq erk pada kwn2 aka membe2 yg sokmo bce belog aku...walaupon belog aku xde le sbesh belog si FATIN tuh...chow..


p/s: kali nie xde pesanan pape..kowang da beso...da pandai jge dri sendri...




2 comments:

eddy syrol said...

nak jadik org minyak pertama dlm entry ni...hehehehhe

butangbutton said...

haha..
bule2..