Kawan is membe

Friday 28 August 2009

-SaLaM RaMaDhAn-

Salam...
sowie le kerna lme sgt aku menyepikn dri...sbb byk sgt paparoti n mamaroti(gelaran br utk paparazzi) yg menunggu utk bgosip ngan aku...ssh le jadik owg yg popular nie...asyik nak kne gosip je...huhuhu...bln-bln pose nie byk gosip...aku pon xtau le cmne nk elakkn dri lagik...dah penat aku blari pecut...tp masih x selamat...aku mmg nak trajang n pijak-pijak je kpala paparoti n mamaroti tuh...nasib baek nie bln ramadhan yg mulia...klau x mmg dah kne pijak diowng ngan aku...huhuhu...sbenarnye kat cni aku just nak wish kat sume manusia yg bce blog aku...SLAMAT BERPUASA(kecuali kepada manusia yg x bule pose)...ok...bye...jumpa lagik erk nnt...adios...


pesanan 1: bln-bln pose nie...buang le tabiat buruk tuh...insaf le sekejap...

pesanan 2: aku nak pose penuh thn nie...thn lepas aku tinggal shari...sbbnye drahsiakn...hahaha...

No comments: