Kawan is membe

Monday 20 July 2009

-aKu DaH KemBaLi-

Salam sume...dah lme aku x hupdate aku nye blog nie...dah bsawang-sawang blog nie...siap de labah-labah lagik...bule wat lauk utk mkn malam(goreng pon sodap)...huhuhu...spe yg nak labah-labah tuh gtau r aku...bule aku wt bisness...x kesah r korunk nak wtpe ngan menatang tuh...makan ke,pelihara ke,wt maen-maen ke,geli-geli ke...ikot r nak wt pe-pe pon...tuh kn milik korunk...hahaha...x mahal aku jual menatang tuh...sekor 2 kupang je...xyah r nak bjimat...2 kupang bknnye bule bli batu nisan pon...klau nak bli menatang tuh contact aku erk...x rugi...


actually aku bkn nak tulis pasal menatang labah-labah tuh...aku just nak gtau sume yg aku dah kembali aktif dlm bblog nie...sowie r sbb lme menghilangkn dri...aku bknnye pe...just bz ckit...sejak bgelar artis nie...bz je memanjang...asyik shooting filem je...nak hupdate blog pon x sempat...korunk pon tau kn cmne khidupan artis...bz lbey dr perdana menteri...hahaha...nie pon aku curik-curik mse hupdate blog nie...siap sembunyik dlm toilet lagik...takot aku nye manager nampak...klau dia nampak abez aku...kne reject...huhuhu...ok r...aku tngah kepanasan nie...dah r xde aircond...bpeluh-peluh badah aku...rse je peluh tuh mengalir kat **********(jgn pk bkn-bkn, kang de yg kne pijak-pijak)...hahaha...bye...


nie de ckit tatapan mse aku n membe-membe g mlaka...yg x g tuh jgn jeles erk...besh gle-gle punye...


cdap gle mkn bbq tepi laut...syahdu


tngok tuh...cdap kn???


vandalism...jgn tru aksi bbahaya nie...nnt x pasal-pasal kne saman...kteowng xpe...sume anak owg kaya...x kesah kne saman...hahaha...


kat cni r kteowng lepak-lepak...sj je buang mse...


sje je nak cbe MCD kat mlaka nie...sedap ke x???


mahal gle harga moto nie...x bbaloi r klau nak bli...baek simpan duet...g MAKKAH...


cumel lak aku tngok moto nie...ssh ooo nak wt mende alah nie...mmg unik...


klau x nak aku nak je cilok sume key chain nie...nak bg kat bdk klaz aku...hahaha(baek x aku???)


nie bukti r kteowng g mlaka...tngok mende tuh de tulis "mlaka"...nnt x cye lak...


mule-mule aku ingat nie stor simpan barang...tp silap lak...nie kedai cendramata...srabut kn???spe r tuan punye kedai nie erk???


ingat kte je yg de nafsu...tngok kat patung 2 ekor tuh...plok je memanjang...depan owg ramai lak...malu r ckit weiii...


nie r tuan nye kedai tuh...dia nie baek sbb dia bg aku sumting...klau nak tau, mende yg bawah nie dia r yg bg aku...free lak tuh...hahaha...tq erk abg kedai...


mendde nie r...unik tau...nie r kenangan yg aku dpt...membe yg laen jgn jeles erk...ayat mau power...



pesanan 1:sem nie nak g mne lak erk...bg idea ley???

pesanan 2:br je start klaz...assignment dah byk...srabut tol!!!

pesanan 3:ha'a...kpd dak-dak UTHM, jgn lpe dtg gerai kteowng mse pesta konvo nnt...mcm-mcm ada...x rugi klau dtg...

pesanan 4:klau kteowng wt trip lagik...spe yg nak ikot bule je...xnak ikot pon xpe...jgn byk bg alasan...kteowng x kesah pon...hahaha...korunk yg rugik...




No comments: