Kawan is membe

Saturday 11 April 2009

-JeJaLan D mLaKa-

Ari khamis tuh aku de r g mlaka...g sorang2 lak tuh...mula-mula mmg r takot...bkn takot pe tp aku nie tkot diperkosa...hahaha(de lak owg laki kne perkosa)...dengan azam yang kuat aku pon ponteng r klaz titas n technical writing...punye r smangat nak g mlaka...aku g sne pon sebab nak jumpa ngan membe aku sowang nie...rindu lak ati nie kat dia...klau pompuan tuh aku x kesah r tp dia nie laki...pe r yg dia dah wt kat aku...ntah-ntah dia dah jampi aku pe???...atau bagi aku makan nasik kangkang kunyit...x pon dia bg aku makan cendoi puluit...yg mne satu erk???...nie yg kite nak tau...aku btolak g mlaka kul 2.oo pm...tket bus pon x bli agi...nie kira kes branie mati r...klau de nasib baek tp klau xde malu r aku...sbb kne blk ostel...malu ngan dak-dak umah aku...mst kne kutuk truk-truk r...naseb baek de tket agi...hahaha...slamat dah dr satu seksaan kutukan memberz...hahaha...aku sampai mlak dlm kul 7.3opm...agak lembap r driver tuh bawak bus...cm nak baling je slipar yg aku pakai kat kepala dia...nasib baek imam aku nie kuat lagik...klau x mmg dah kne baling slipar pak cik bus tuh...ble je aku dah sampai MC mmg aku pon jemput...naek kete kancil warna merah...no plat dia aku lpe r...aku ngan dia tdo kat chelet...mula-mula ingat nak tdo jew kat umah dia tp x romantik r...sewa chelet(kat penkalan balak) tu x r mahal sgt pon...smalam rm7o jew...murah sgt...walaupon murah kiteowng tpakse bkongsi duet...hahaha...nak jimat r katekan...slesa gak r chelet tuh...tp yg aku x puas ati tv dlm bilik tuh...cm haram jadah...buruk lak tuh...aku g sehari jew...x sempat nak jalan-jalan kat situ...tp yg penting pantai dia agak chantek...puas ati ble tngok pantai...tenang jew...tp ble aku tngok jew pantai tuh aku tringat lak kat dak-dak klaz mase aku kat matrik...rindu gle kat diowng...kenangan tepi pantai nie byk sgt mse aku jd student matrik...ble d pkkan blk mmg cdey r...sebak gak ati aku nie...huhuhu(menangis sebentar)...tp tujuan aku g sne bkn nak cdey-cdey...aku nak hepi...bpoya-poya sebentar ngan membe aku tuh...lagipon bkn slalu bule bpoya-poya nie...hahaha...yg laen tuh jgn lak nak jeles-jeles nih...punye r smangat menikmati malam yg indah tuh...aku x sedar dah pagi...kjap je...mmg cemburu btol r...x bule nak tngok aku hepi...bak kte owg ramai...potong stim r...aku check out chelet kul 12.oopm...pastuh membe aku tuh anta aku g MC...then tpaksa r aku balik ostel...n memulakan idop lame...hikhik...Sad Ending...





nie r membe aku tuh...handsome seyh...klau berminat bule r gtau aku...huhuhu







nie lak gambar pantai pengkalan balak tuh...aku amek gambar nie mse nak g breakfast + lunch=breaklunch...





di sini r aku ngan memb aku tuh tdo...semak nak mampos...





sedap kn ble minum teh ais n teh tarik kt tepi laut???...mmg stim r...





a)x byk gambar r aku amek...sbb x bawak camera...



b)nyesal pon de gak r sbb x bawak camera tuh...



No comments: