Kawan is membe

Friday 24 April 2009

-CeMbUrU iTu mAkNaNyE SaYaNg-

oit-oit...aku nak tnye ckit r...btol ke owg kate cemburu tuh tandanye syg???sbb aku tngah rse sumting yg plik kat dalam dri aku nie...mungkin sifat cemburu nie r penyebabnye(x skenye aku)...aku pon xtau npe r sifat yg kureng baek slalu je wujud kat dalam dri aku nie(mungkin sbb aku nie dah jauh tersesat)...tp aku bukan cemburu buta...mama(panggilan manje utk ibuku yg ku sayang), tlg r owg nie!!!...de sumting dalam dri owg...adakah aku normal klau aku de sifat cemburu nie???atau sbaliknye???tp yg pasti aku just manusia biasa...aku bkn alien maupown raksakse...aku xske r sifat cemburu nie de dalam dri aku...nyampah lak aku dbuatnye...aku de r tdengar satu ceramah(secara x sngaje) nie...dia kate cemburu nie baek untuk pasangan...tp btol ke???cm x cye lak aku...sbb bg aku sifat cemburu nie r yg dah membunuh ramai owg(maksud aku kat cni sifat cemburu nie yg wt byk rumah tangga berantakan)...tu r...aku tngah conpius nie...yg mne btol n yg mne salah...tp xkan r penceramah lak yg salah kn???...x logik tuh sume...tp aku pon xmo mengalah gak...hahaha...aku nak menegakkan keadilan(cm ahli politik lak)...bg aku cemburu nie x baek...sbb lbey byk keburukan dari kebaekan(berdasarkan survey yg tlah aku wt)...setiap manusia tuh de pandangan yg bbeda...de yg stuju ngan aku n de yg x...tu sume tpulang r atas setiap individu tuh sendri...ok2...malas aku nak tulih panjang-panjang...klau panjang nnt korunk penat lak nak membacenye...btemu lagik kte dlaen hari tp pada waktu yg sme dlm blog aku nih...hahaha...daaa...



rindu lak aku kat 2 makhluk nie(pic nie xde kne mengena ngan topik kat atas)

nie makhluk yg pertama aku rindu...anak buah aku...mamat nie anak abg aku yg 1st...

nie lak makhluk yg kedua aku rindu...nie pon anak buah aku gak...minah nie anak abg aku yg 2nd...

tngok tuh...kcik-kcik dah seksi...besar-besar xtau r nak jadik hape...

pe plik bebenor rambut ko nie...mne r mak kon dapat idea nak wt rambut cenggini plik???...

rindu r nak cubit pipi dak nie sowang...geram lak aku ble tngok pic nie...

weyh...agak-agak r dak nie knal aku lagik ke x???dah lme aku x maen ngan dak nie...ntah-ntah dia dah lpe aku(klau dia dah lpe aku...aku nk pijak-pijak dak nie...br dia ingat aku)...hahaha...

pesanan 1: aku xske r ari minggu nie...busan r...xtau nak wtpe...cm owg buduh(walaupon hakitkatnye aku x buduh)...

pesanan 2: jepp aku geli ngan janggut ko tuh...jgn letak atas bahu aku lagik...

pesanan 3: mama tunggu owg balik...pastuh kite g laut...mandi laut...hahaha....

pesanan 4: semayang r anda sebelom dsemayangkan...

1 comment:

izzati 89 said...
This comment has been removed by the author.