Kawan is membe

Sunday 13 February 2011

Kenapa!!!!

salam hanak2 ikan..mak2 hayam...ayah2 itik...haha
da lme aku x jengok belog nie...sesangat la xde mood nk menghupdate belog nie..
ye la..cmne nk de mood...brite ckp banjir BATU PAHAT nie..tp kat tempat aku nie x banjir lak...panas lg de la...klau banjir kn besh...bule maen air...cuti pon lbey...hahaha...aku ske cmtuh...tp x bule le pentungkn dri sgt...cian kat mangse2 banjir...klau spe2 yg de rezki lbey tuh...bantulah mangse2 nie...aku nk gak tlg...tp x mampu lagik...nnt aku da mampu aku tlg le...nnt aku nk tnye abah aku..dia de tlg x mangse2 banjir nie..klau dia x tlg lagik...aku nk pakse dia tlg...turun padang cam artis2(ahli2) politik...nnt baru senang nk btanding jd PERDANA MENTERI...hahaha....ble da abah aku jadik perdana menteri...senang ckit nnt aku nk jd artis...haha...
akcoli...en3 aku xde pon kne mengena ngan tajuk...aku just nk ckp yg aku da hupdate belog nie..da lme sgt x hupdate...nuffnag pon x btambah...hahaha...doakan le aku erk..bg cpt kaya ckit...ble da kaya bule le aku tlg mangse2 banjir nie...k le...aku nk sambung tdo...ngantok sgt nie...chow dlu...

No comments: