Kawan is membe

Monday 9 November 2009

-aLeHai PaNaSnyE Aku-

salam 1 malaysia(kali nie smangat patriotik lak)...
accelli aku dah x sabar nk blk umah...
nk study pon dah jadik malas...
exam de lagik 2 paper...
idop dah makin bosan kat campus nie...
mau mati sudah...
blog pon aku dah malas nk hupdate...
dlm pala otak aku just de umah...
hehehe...
lgpon x sabar nk tngok hamster aku...
dah branak(5 ekor lagik)...
kuat sungguh....hehehe...
k le...
mau mati sudah...
adios...

title xde kne mengena ngan en3 yg aku tulis nie...
just wt gimik...

layan pic kat bawah...
nie sume pic kebusanan aku(busan tahap hanjeng penuh kutu d badan)...


aku ske pic nie...


pic nie pon aku ske gak...


yg nie lagik aku ske...


pic nie aku ske gle-gle...



pesanan 1: oit...klau dah gne toilet tuh...pandai-pandai le siram n flush...nie x...klau wangi aku x kesah le...nie busuk cam haram...

pesanan 2 : jepp...tq erk sbb sponser mkn mlm aku ari tuh...mcd...

pesanan 3 : lg 6 hari mau pulang...hehehe... x sabarnye...

pesanan 4 : kwn-kwn...gud lux utk exam erk...

2 comments:

izzati 89 said...

gud luck utk exam gk... krm slm kt hamster yg br bsalin 2 ek... suruh die bpantang skit.. br body seksi blik... huhu.. :P

butangbutton said...

hahaha...
ok..
tq...
gud lux gak...
sal kim salam tuh...
nnt dah blk umah owg kim salamkn...
hehehe...